Фізична особа — підприємець Макєєв Денис Олегович, який діє на підставі Виписки з ЄДРЮЛ та ФОП № 2 271 000 0000 008392 від 25.11.2013 року, ім'я Провайдер», керуючись Законом України «Про телекомунікації», Рішенням НКРЗ від 10.12.2013 року № 803 «Про затвердження Правил провадження діяльності у сфері телекомунікацій (діяльність з надання послуг доступу до Інтернету)», а також статтями 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України, пропонує, будь-якій фізичній особі (крім ФОП), (далі за текстом — Абонент), укласти Договір — оферту про надання послуг з доступу до мережі Інтернет (далі — Договір), на таких умовах:

 Визначення, що використовуються в Договорі:

1. Предмет договору.

1.1. Провайдер, за Заявою Абонента, здійснює підключення кінцевого обладнання Абонента до Мережі передачі даних Провайдера, та надає платні телекомунікаційні послуги  за доступом до мережі Інтернет ( далі — Послуги), визначені в Заявці Абонента. 

1.2. Абонент приймає, користується послугами Провайдера та здійснює їхню оплату, у встановлені Договором строки. Абонент може скористатися додатковими Послугами, сервісними та ремонтними роботами, що надаються Провайдером. Ознайомитись із вартістю послуг Абонент може на офіційному сайті Провайдера: https://dmt.net.ua. Інформація про вартість підключення та існуючі тарифні плани викладена на офіційному сайті Провайдера: https://dmt.net.ua

1.3. Місце надання послуг за цим Договором — місто Мирноград.

2. Порядок укладання Договору та підключення Абонента до мережі 

2.1. Цей Договір вважається укладеним у момент активації Аккаунта Абонента та внесення останнім, за заявлені послуги, коштів на поточний рахунок Провайдера, відповідно до умов цього Договору. Моментом активації Акаунта Абонента вважається перший доступ кінцевого обладнання Абонента з налаштованими мережевими реквізитами до мережі Провайдера. 

2.2. Підключення Абонента до мережі Провайдера здійснюється на підставі попередньої Заявки Абонента. Форма заявки може бути: усною – по телефону; письмовій – за місцезнаходженням Провайдера. Підключення здійснюється лише фахівцями Провайдера в наступній послідовності: Насамперед фахівці Провайдера проводять перевірку технічної можливості підключення. За наявності такої фахівці Провайдера організують кабельне з'єднання кінцевого обладнання Абонента та мережі Провайдера. Для цього в житлове приміщення Абонента (квартиру, будинок) через існуючі канали вводиться кабель. У разі відсутності вступних каналів або неможливості провести через них кабель, фахівці Провайдера, за згодою Абонента та у погодженому з Абонентом місці, бурять отвір 8-10мм, та проводять кабель у житлове приміщення через цей отвір. У такому разі Абонент бере на себе відповідальність за можливі пошкодження будь-яких комунікацій, які приховані у стінах, власного обладнання, зовнішнього покриття стін, меблів чи предметів інтер'єру. Фахівці Провайдера, не проводячи кріплення в житловому приміщенні Абонента, проводять кабель до кінцевого обладнання Абонента та налаштовують його мережеві реквізити на основі даних попередньо створеного Аккаунта. У разі виникнення технічної необхідності, при підключенні Абонента фахівці Провайдера можуть використовувати пристрій абонентського доступу. Такий пристрій передається Абоненту у тимчасове безоплатне користування під час підписання бланка замовлення на час надання послуг. Пристрій абонентського доступу, який використовує Провайдер при підключенні Абонента, залишається у власності Провайдера.

2.3. Підключення Абонента здійснюється в термін від 1-го до 15 робочих днів з моменту подання Заявки, залежно від складності технічних умов організації кабельного з'єднання.

2.4. При підключенні до послуги Абонент зобов'язується мати в наявності необхідне для надання послуг обладнання.

2.5. Надання послуг починається після виконання робіт з підключення, при наявність необхідного обладнання.

2.6. Абонент несе матеріальну відповідальність за втрату та/або пошкодження обладнання, що належить Провайдеру, якщо така втрата та/або пошкодження сталися з вини Абонента. У разі припинення надання послуг Абоненту за цим Договором та розірвання Договору, обладнання підлягає поверненню Провайдеру згідно Акту, в повному обсязі.

2.7. Доступ Абонента до налаштованих мережевих параметрів до мережі Провайдера можливий лише за наявності позитивного балансу особового рахунку Абонента.

3. Права та обов'язки Провайдера.

3.1. Провайдер зобов'язаний: 

3.1.1. Надавати Абоненту Послуги з доступу до мережі Інтернет цілодобово, дотримуючись норм чинного законодавства України, за умови наявності у Абонента позитивного балансу ЛЗ, за винятком аварійних випадків.

3.1.2. Здійснити підключення Абонента за адресою, вказаною в Заявці у передбачені Договором строки.

3.1.3. Інформувати про перерви в роботі під час проведення планових ремонтних, профілактичних або інших робіт, у тому числі у разі виникнення аварій, та орієнтовні строки відновлення надання Послуг. Інформування Абонента про проведення планових ремонтних, профілактичних або інших робіт здійснюється у разі, якщо заявлена тривалість цих робіт за попередніми даними становитиме понад 4 години, шляхом розміщення інформації на сайті: https://dmt. net.ua

3.1.4. Повідомляти Абоненту про підвищення чинних тарифів, за 10 (десять) робочих днів до дати введення їх у дію шляхом розміщення відповідної інформації на сайті: https://dmt. net.ua

3.1.5. Надавати Абоненту технічну консультацію в телефонному режимі, пов'язану з настроюванням та користуванням Послугами Провайдера.

3.1.6. Виконувати заявки Абонента на виклик спеціаліста для усунення виникли несправності протягом 24 годин з моменту їх надходження. Якщо несправності сталися з вини Абонента, всі витрати на усунення несправностей оплачує Абонент, за тарифами, встановленими для цього виду робіт.

3.1.7. Надавати Абоненту послуги відповідно до встановлених показників якості , відповідно до нормативних документів у сфері телекомунікацій, та умов Договору.

3.1.8. Не розголошувати відомості про Абонента, за винятком випадків прямо передбачених чинним законодавством.

3.2. Провайдер має право: 

3.2.1. Здійснювати облік та тарифікацію послуг, що надаються Абоненту за справжнім договором.

3.2.2. Проводити профілактичні заходи та модернізацію власного обладнання, які можуть призвести до припинення надання послуг строком до 48 годин на місяць.

3.2.3. Проводити роботи з усунення несправностей у Мережі, можуть призвести до тимчасового призупинення послуг.

3.2.4. Призупинити надання послуг Абоненту у випадках закінчення коштів на його рахунку та/або порушення Абонентом умов Договору, правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, до моменту поповнення балансу ЛЗ та/або усунення порушень.

3.2.5. У разі утворення у Абонента заборгованості за наданими послуг та за відсутності з боку Абонента дій спрямованих на погашення заборгованості, ігнорування оповіщень Провайдера про поточну заборгованість, Провайдер має право розірвати в односторонньому порядку Договір з таким Абонентом і стягнути заборгованість, що утворилася в судовому порядку.

3.2.6. При виявленні виникнення вірусної активності на комп'ютері Абонента , що впливає на якість надання послуг, відключити Абонента від Мережі та підключити лише після проведення необхідних заходів щодо її усунення з комп'ютера Абонента, самостійно Абонентом або з викликом співробітників Провайдера.

3.2.7. Вимкнути за рішенням суду кінцеве обладнання Абонента, якщо воно використовувалося Абонентом для здійснення протиправних дій, або дій, які б загрожували інтересам державної безпеки.

3.2.8. При використанні Абонентом додаткових послуг, пов'язаних з використанням мережі Інтернет, Провайдер має право самостійно списати з особового рахунку Абонента суму за дані послуги.

3.2.8. Здійснити перерахунок оплати за послуги інтернету за відсутності доступу у Абонента в мережу інтернет понад 8 годин з моменту повідомлення про це Провайдеру.

4. Права та обов'язки Абонента. 

4.1. Абонент зобов'язаний: 

4.1.1. Самостійно погоджувати з власниками приміщень проведення Провайдером робіт , необхідні для надання послуг передбачених цим Договором, у тому числі, під час проведення Провайдером планових чи ремонтних робіт. Сприяти персоналу Провайдера при виконанні необхідних робіт (надавати та забезпечувати безперешкодний допуск до приміщення в робочі години, надавати необхідну технічну інформацію тощо).

4.1.2. Надавати спеціалісту Провайдера інформацію про місця кріплення коробів або прокладання кабелю. При цьому Провайдер не несе відповідальності перед Абонентом та третіми особами у разі порушення функціонування систем життєдіяльності та комунікацій у приміщенні Абонента.

4.1.3. Підтримувати позитивний баланс особового рахунку, своєчасно та у повному обсязі оплачувати послуги, що надаються Провайдером, відповідно до обраного тарифного плану. У борг на два дні.

4.1.4. При укладанні Договору надати повну та достовірну інформацію про відповідальну особу від Абонента, а саме: паспортні дані (інн), контактний номер телефону, електронну адресу (за наявності) тощо.

4.1.5. Протягом 15 (п'ятнадцяти) днів з моменту зміни даних передбачених пунктом 4.1.4. Договору, повідомити Провайдера про такі зміни. Якщо Абонент не повідомив Провайдера про зазначені зміни, в установлений термін, то повідомлення та кореспонденція, що передаються від Провайдера Абоненту, будуть вважатися переданими належним чином.

4.1.6. Не допускати використання кінцевого обладнання для здійснення протиправних дій чи дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку, використання на комерційній основі кінцевого обладнання для надання Послуг, передбачених цим Договором, третім особам.

4.1.7. Не використовувати надані в рамках Договору послуги для поширення інформації, яка прямо чи опосередковано суперечить загальноприйнятим чи регламентованим правилам спілкування та суспільним моральним нормам поведінки, нести відповідальність за її зміст.

4.1.8. Приймати необхідні заходи щодо захисту свого кінцевого обладнання від несанкціонованого доступу, влучення «комп'ютерних вірусів» та інших програм, які можуть негативно вплинути на надання Послуг за цим Договором.

4.1.9. У разі навмисного або ненавмисного втручання в роботу мережі Інтернет, що призвело до погіршення якості послуг, що надаються, знищення інформації інших Абонентів, відшкодувати Провайдеру всі заподіяні таким втручанням збитки.

4.1.10. Не використовувати Послуги з метою несанкціонованого доступу до комп'ютерам користувачів мережі Інтернет, а також до комп'ютерів та обладнання Провайдера, не займатися розсилкою небажаної кореспонденції, отримання якої завдає занепокоєння користувачам мережі Інтернет.

4.1.11. Забезпечувати конфіденційність наданих Абоненту пароля та логіну, не передавати їх іншим особам.

4.1.12. Не рідше ніж раз на місяць відвідувати офіційний сайт: https://dmt.net.ua і стежити за оновленням інформації Провайдера.

4.1.13. Забезпечувати збереження належного Провайдеру обладнання, встановленого у Абонента для цілей цього Договору.

4.1.14. У разі дострокового розірвання цього договору використовувати послуги, що надаються, на всю суму внесеної передоплати. Кошти поверненню не підлягають.

4.1.15. Надати відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, необхідних для укладання цього Договору.

4.1.16. Повідомити Провайдеру про бажання розірвати цей Договір. При цьому розірвання договору можливе при повному погашенні негативного балансу особового рахунку Абонента.

4.2. Абонент має право: 

4.2.1. Вчасно отримувати Послуги встановленої якості, за умови дотримання їм умов Договору.

4.2.2. Вибирати та змінювати тарифний пакет запропонований Провайдером. Зміна тарифного пакета здійснюється за письмовою Заявою Абонента або за контактним телефоном, не пізніше, ніж за 3 (три) робочі дні до початку наступного облікового періоду, зазначеного в системі статистики Провайдера.

4.2.3. Отримувати консультаційну допомогу фахівців Провайдера з питань, що виникають у процесі користування Послугами за цим Договором.

4.2.4. Призупинити надання Послуг Провайдером на строк не більше 90 днів. У цьому випадку Абонент звільняється від оплати Послуг на термін зупинення та плата за повторне підключення не стягується. Вартість зупинення складає 30 грн. Через 90 днів і за відсутності дій Абонента, спрямованих на отримання можливості користуватися мережею інтернет, відбувається автоматична активація Абонента і списуються всі кошти. Після закінчення 90-ти днів повторне підключення абонента становить від 100 грн.

4.2.5. Повідомляти Провайдеру про будь-які претензії пов'язані з наданням Послуг у вказаний на сайті робочий час.

4.2.6. Достроково розірвати Договір, погасивши повністю заборгованість перед Провайдером.

5. Вартість послуг та порядок розрахунків.

5.1. Вартість Послуг визначається згідно з вибраним тарифним пакетом.

5.2. Облік наданих Абоненту послуг ведеться сервером статистики Провайдера.

5.3. Абонент самостійно контролює стан свого особового рахунку.

5.4. Списання коштів з особового рахунку Абонента здійснюється відповідно до обраним Абонентом тарифним пакетом, та в момент активації додаткових послуг або сервісів, заявлених Абонентом. Списання коштів з особового рахунку здійснюється щодня о 0 годині 01 хвилині, за наступний день використання інтернету. 

5.5. Надання послуг можливе лише за умови позитивного балансу особового рахунку, а також під час активації додаткової послуги як «Обіцяний платіж»

5.6. Одночасно, Абонент оплачує роботи з підключення до мережі. Розмір винагороди за підключення до мережі встановлюється Провайдером і наводиться на сайті Провайдера: https://dmt.net.ua

5.7. Абонент здійснює оплату за послуги Провайдера за реквізитами зазначеними на сайті Провайдера: https://dmt.net.ua або в бланку замовлення, будь-яким запропонованим способом.

6. Термін дії та розірвання Договору.

6.1. Договір діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по справжньому Договору.

6.2. Цей Договір вважається розірваним з моменту повідомлення Провайдера, а також за відсутності позитивного балансу особового рахунку Абонента.

6.3. Припинення надання Послуги не є розірванням цього Договору. Надання Послуг за цим Договором поновлюється після усунення порушень, у тому числі погашення заборгованості, поповнення особового рахунку тощо.

6.4. Розірвання Договору не звільняє Абонента від обов'язку сплатити заборгованість Провайдеру якщо така мала місце на момент розірвання Договору, а також не звільняє від відповідальності за вже існуючі порушення умов Договору.

7. Відповідальність сторін. 

7.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань, Провайдер та Абонент несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

7.2. Провайдер несе відповідальність у межах та розмірах передбачених Законом України «Про телекомунікації».

7.3. Провайдер не несе відповідальності: — за перерви у наданні Послуг у разі збоїв програмного забезпечення або обладнання, що не належать Провайдеру та не перебувають під його керуванням, а також перерви у наданні Послуг, спричинені відмовою електроживлення. — за перерви у наданні Послуг, що виникли у зв'язку з проведенням робіт, необхідних для відновлення, підтримки працездатності та розвитку мережі, за умови повідомлення Абонента та проведення робіт у межах строків, встановлених Договором. — за понесені Абонентом або третьою особою збитки, пов'язані з користуванням Абонентом Послугами, у тому числі у разі впливу комп'ютерних вірусів або надходження спаму. Абонент зобов'язаний самостійно робити всі необхідні дії для антивірусного захисту та захисту від спаму. — за відсутність обліку авансового платежу Абонента на Особовому рахунку у разі не надходження цього платежу на розрахунковий рахунок Провайдера, а також у разі неправильної або неповної вказівки Абонентом, необхідних для обліку платежу даних. 

7.4. Абонент несе відповідальність згідно з нормами чинного законодавства, а також згідно ЗУ «Про телекомунікації».

7.5. Сплата Абонентом заборгованості, правомірне припинення або скорочення Провайдером переліку Послуг не звільняє Абонента від обов'язку сплатити надані йому телекомунікаційні послуги.

7.6. Абонент несе відповідальність за використання Послуги в комерційних цілях. відповідно до чинного законодавства України. 

7.7. При виявленні пошкоджень телекомунікаційної мережі, які сталися з вини Абонента, всі витрати Провайдера на усунення пошкоджень, покладаються на Абонента.

7.8. Збитки, зазнані Провайдером, внаслідок пошкодження або знищення обладнання Провайдера, яке було встановлене при підключенні Абонента, відшкодовуються Абонентом у повному розмірі, за наявності провини Абонента.

8. Порядок вирішення спорів. 

8.1. Всі суперечки, пов'язані з виконанням цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

8.2. Претензії оформляються письмово і направляються на адресу Сторони, яка порушила зобов'язання за Договором, протягом 10 днів з моменту виникнення порушення. Претензія має бути підкріплена документами, які б підтверджували вимоги Сторони. Претензія розглядається у строк, встановлений чинним законодавством України.

8.3. Якщо суперечка не може бути вирішена шляхом переговорів, вона вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору, відповідно до чинного законодавства.

9. Форс-мажорні обставини.

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань, якщо таке невиконання або неналежне виконання відбулося внаслідок дії обставин непереборної сили. Під обставинами непереборної сили розуміються: стихійні лиха (землетруси, повені тощо), пожежі, обставини суспільного життя (військові дії, великомасштабні страйки, епідемії, аварії на енергозберігаючих підприємствах, інженерних мережах та комунікаціях, нормативні акти самоврядування, що перешкоджають виконанню зобов'язань за договором) тощо.

9.2. У разі виникнення обставин непереборної сили, сторона, яка знаходиться під її впливом, зобов'язана повідомити про це іншу сторону протягом 5 (п'яти) днів з моменту виникнення такої обставини або з моменту виникнення такої сторони можливості сповістити іншу сторону про виникнення обставини. Після припинення дії обставини непереборної сили Сторона, яка перебувала під її впливом, повідомляє про таке припинення іншу сторону протягом 5 (п'яти) днів з моменту закінчення дії такої обставини, або з моменту виникнення такої сторони можливості оповістити іншу сторону.

9.3. У разі, коли обставини непереборної сили або його наслідки продовжують діяти більше 3 (трьох) місяців, кожна із Сторін може розірвати Договір в односторонньому порядку, за умови попереднього повідомлення другої Сторони за Договором (за ініціативою Абонента Договір може бути розірваний лише у разі відсутності в нього заборгованості з оплати).

10. Персональні дані. 

10.1. З метою виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010р., Абонент дає свою згоду на обробку та зберігання його персональних даних в абонентських базах Провайдера.

10.2. Провайдер зобов'язується обробляти персональні дані Абонента у суворій відповідності до вимогами чинного законодавства України щодо захисту персональних даних. Права Абонента стосовно його персональних даних визначено у ст. 8 ЗУ «Про захист персональних даних».

10.3. Абонент погоджується з тим, що його персональні дані можуть бути передані третім особам у випадках, передбачених чинним законодавством України.

11. Інші умови договору. 

11.1. При виникненні питань, які не обумовлені цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

11.2. Лінія зв'язку для обміну даними від кінцевого обладнання Абонента до активного обладнання Провайдера (комутатора, маршрутизатора) є власністюі надається в користування Абоненту на період дії Договору.

12. Доповнення до Договору.
До Договору додаються такі додатки, які є його невід'ємною частиною: 

12.1. Додаток 1 до Договору на надання послуг з доступу до Інтернету

12.1.1. Послуги Інтернет

12.1.2. Тарифи Провайдера на послугу доступу до Інтернету мережі "DesMak Technologies". Тарифні плани: https://dmt.net.ua/tarify

12.1.3. Перелік додаткових сервісів, що надаються в мережі « DesMak Technologies» та поза нею: https://dmt.net.ua/uslugi

12.2. Додаток 2 — форма Бланка замовлення (зразок): https://dmt.net.ua/blank-zakaza

13. Реквізити Провайдера

13.1 Одержувач: ЄДРПОУ 3050700771, ФОП Макєєв Д.О. СтОП DesMak Technologies, о/р UA973354960000026002051829830 у ПАТ КБ «Приватбанк»